Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 10-14 hod.)
Novinky
02.10.2019
Otevíráme nový e-shop
Jsme malá rodinná firma a snažíme se Vám přinést co nejširší nabídku za co nejnižší cenu. Denně pracujeme a přinášíme Vám nové produkty. Bohužel ne... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Reklamace

Reklamace funguje v rámci sluzby balik z libovolne adresy ČR společnosti PPL. Napíšete nam mail s popisem chyby, číslem objednávky a adresou a datem, kde a kdy jste schopen balík předat kurýrovi. Jakmile zboží dorazí, posíláme peníze zpět zákazníkovi na účet.

- Vyřizování reklamace netrva déle než 30 kalendářních dnů.
- Poplatek přepravy na vrácení zboží platíme my v rámci služby balik z libovolne adresy ČR společnosti PPL.
- Přijaté reklamace vždy řešíme vrácením peněz (samozřejmě pokud má zboží popsanou reklamační chybu).

Zboží nemusí být v originálním obalu. Produkt určený k reklamaci dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození.

Reklamace vyřizujeme jen odběrem zboží od Vás, zboží neumíme opravit u Vás a náš zboží nelze zaslat do autorizovaných servisních středisek, i díky tomu, že neplatíme tyto služby navíc, jsme levnější než konkurence.

Vyřizování reklamací bereme zodpovědně, dokud nebude zboží poškozené úmyslně nebo nehodou (pádem), reklamace bude vyřešena ve prospěch zákazníka a vrátíme Vám peníze.

Kupující je oprávněn reklamovat zboží v těchto lhůtách:

  • 24 měsíců – u vad, které se vyskytnou u nového spotřebního zboží,
  • při prodeji použitého zboží se lze dohodnout na zkrácení lhůty 24 měsíců, a to až na 12 měsíců,
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz